donderdag 25 juli 2013

Kustom Krafts

Ja, het is weer zo ver...
Peddles houdt haar zomeruitverkoop.
Ai,ai...de eerste aanbiedingsmailtjes gooide ik dapper weg.
Nee, ik ging echt NIET kijken.
Heb genoeg.
Maar toen kwam het mailtje van deze week...
Pakketten met maar liefst 90 % korting!!!
Dat betekent dat je voor een pakket van Kustom Krafts maar 7,50 betaald.
En bestel je boven de 10 euro dan verzenden ze het gratis...

Nee, dat kon ik niet weerstaan!
En dus schafte ik mij deze 3 pakketten aan:
- old man
- baby snow leopards
- siberian tiger

Oke, dat zal dus flink borduren worden!
Eerst wat af maken.


8 opmerkingen:

  1. Getverderrie, dat had je nou niet moeten zeggen. Nou kan ik er niet meer onderuit om ook even te gaan kijken :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net mijn bed uit, he, dat had ik niet moeten lezen. Nu ben ik heel nieuwsgierig. Hopelijk kan ik de verleiding weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pakketten! Groot gelijk dat je deze niet kon laten 'liggen'. Die baby snow leopards zijn zo lief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uitstekende aankoop, dergelijke kortingen niet kan weerstaan ​​:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Met de rechste heb k net iets minder dan met de eerste twee, die zijn schattiger :-)
    Ja soms kan je een koopje doen en kan je geen neen zeggen hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad geen geld... wat een mooie pakketen!!!
    dat word brandende naalden.. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, dat kun je niet laten liggen hé! Je hebt prachtige patronen uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees op diverse blogs over deze uitverkoop. Nou moet ik zelf toch ook maar eens gaan kijken!!!
    Mooie pakketten heb je gekocht trouwens. Die witte luipaarwelpjes zijn zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen