dinsdag 2 juli 2013

Nieuw!

Soms is iets voor de een jammer en moeilijk en voor de ander gewoon heerlijk!
Dat overkwam mij tenminste bij de aanschaf van het schitterende pakket uit de Dimensions Gold Collection: Ballerina Beauty.
Een pakket dat ik al jaren op het oog had, maar te duur voor me was...bovendien ligt er nog wel meer in de kast en dus stel je zo'n aankoop uit.
Totdat onze medeblogster Ingrid besloot haar schatkist op te gaan ruimen om zich meer toe te gaan leggen op het breien.
Zij heeft een speicaal opruimblog aangemaakt en dat staat vol met de meest prachtige pakketten!
Toen ik de ballerina zag voor een hele mooie prijs bedacht ik me dus geen moment en heb hem bij haar besteld.
Binnen een week was alles afgehandeld en in bezit!
Natuurlijk ga ik er niet gelijk aan beginnen, eerst weer wat afwerken he..
Op haar blog lees je meer over de opruiming, neem ook eens een kijkje!

10 opmerkingen:

  1. mooie pakket, enne bedankt voor de tip...^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, ik heb me ook al verlekkerd op haar blog.
    En wat opzij laten leggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook even gekeken en mijn vingers jeuken ook om wat te kopen. Maar dan kom ik weer bij mijn positieve en denkt aan mijn eigen kast, waar nog een behoorlijke stapel ligt.
    Succes met je mooie ballerina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig pakket Pauline, en wat fijn dat sommige mensen dit soort akties ondernemen, dat maakt vele mensen blij.Die pakketten zijn inderdaad altijd vrij duur hoor...Ik ben benieuwd hoe hij wordt..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een mooi borduurpakket! Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great new kit! Have fun with this one! That tutu looks like a nice challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another gorgeous work coming to life! :D
    Enjoy your stitching!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je haar nu eindelijk in je bezig hebt! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja inderdaad jammer dat ze er mee stopt.. ze maakte zulke mooie dingen!!
    Maar jij heb wel een hele prachtig werkstuk in je bezit nu!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kijk al uit naar je start en vorderingen van deze, ligt bij mij ook nog in de schuif.....tussen tientallen andere :-)

    BeantwoordenVerwijderen