maandag 15 juli 2013

Purrfect morning

Weer eens verder gegaan met de Haed :  Purrfect Morning van Donna Gelsinger.
Blad 7 is nu aan de beurt.
Zoals de meesten wel weten zijn dat HELE bladzijden en geen kleintjes.
Heel veel kruisjes dus!
Maar het borduurt nog steeds lekker.
Elke keer als ik deze Zweigart stof in mijn handen heb ben ik blij dat ik deze stof gekozen heb.
Hoe lang ik er ook mee bezig ben, het blijft heel fijn borduren.
En lekker met 1 draadje!
Dit is een blad vol bloesems en fijne kleurtjes.
Leuk ter afwisseling.


13 opmerkingen:

  1. Pauline your stitching is absolutely gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Oh wat zijn het mooie kleurtjes zo samen, heerlijk zomers !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap van je hoor! Je gaat er weer goed vandoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die kleine bloempjes. Ik denk ook erg leuk om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ziet er ook leuk uit! Ik kan me voorstellen dat dit lekker werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk.. wordt wel heel erg mooi!!
    knap hoor!
    Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit wordt mooi zeg! Het lijkt me ook best lekker borduren met die fleurige kleurtjes. Eigenlijk kan ik beter niet bij je komen kijken, want dan krijg ik altijd gelijk zin om met mijn HAED verder te gaan. Dat is natuurlijk niet erg, maar ik heb ook nog zoveel quiltwerk te doen!!! ;-)))
    En ik ben ook veel te nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien dus ik kom volgende keer gewoon weer bij je langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG en wat heb je een geduld, zonnige groeten uit Rio Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great progress! Embroidery is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen