woensdag 24 juli 2013

Weer verder

Het vlot allemaal niet zo met het borduren.
Ach ja, het is natuurlijk ook wel erg warm en hoewel ik daar meestal best tegen kan ( en zeker als ik vakantie heb) komt er nu weinig uit mijn handen.
Jammer, maar de ervaring leert dat dat wel weer goed komt.
Zal wel moeten ook met al die mooie pakketten die ik nog heb liggen!
Ik zal morgen nog wat nieuws laten zien dat ik in de opruiming van Peddles heb gekocht.
Kustom Krafts pakketten voor maar 7,50....
NIET gaan kijken dus!!!
Tenzij je heel sterk bent...
Of het toch je smaak al niet is :)

Blad 7 van de Haed Purrfect Morning is nu halverwege.
Op de foto zie je een beetje hoe het gaat worden.



6 opmerkingen:

  1. Dit is toch zo'n mooi borduurwerk. En in de zomer is het toch altijd wat lastiger om te borduren. Ik ga toch even op de website kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig al die kleuren!!
    heel mooi.. ach het weer word iets minder warm.. komt het wel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, ik heb gisteren ook even geshopt bij Peddles. Idd ook de pakketten van Kustom Krafts, kon ze voor die prijs niet laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er al erg mooi uit. En pff die hitte ja, hier wordt het ook rustig aangedaan. Af en toe wat haken of borduren maar we liggen meer aan het water.. Komt wel weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen