woensdag 7 augustus 2013

Blad 7 af!

Jawel, weer een blad van de Haed Purrfect morning afgemaakt!
En weer een naald versleten.
Maar vanaf nu zal het echt leuk gaan worden.
Bij het volgende blad komt het armpje en daarna volgt het kindje.
Hopelijk ook met wat minder confetti.
Ik ben van plan om nu alleen nog maar aan deze Haed te werken en de Haed Surprise Visitors  in de wacht te zetten tot deze af is...
Anders maak ik mezelf alleen maar gek.

Binnenkort ga ik alle hobbyspullen uitzoeken omdat alles naar mijn nieuwe kamertje moet.
Ik denk dat ik ook wat patronen ga verkopen, ik bedoel maar...ik ga de Haed Fairy Bubbles van mijn leven niet nog een keer maken.
En ook de patronen van Butterfly kisses en Tender loving ( Kustom Krafts) gaan in de verkoop.
Dus als iemand interesse heeft laat het maar horen!
Het zijn originele patronen waar niet op getekend is.
Misschien wijd ik er nog wel een blogje aan :)
En anders gaan ze op Marktplaats.

12 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, alhoewel ook een lange adem voor nodig! Maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo, je gaat de fairy bubbels niet nog een keer maken ;-)
    Fantastisch dat je weer een blz af hebt.
    HEADs zijn echt niet aan mij besteed.
    Ben gisteren bij Ingrid geweest, dus voorlopig is mijn budget op ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De haed purrfecr morning wordt prachtig Pauline.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So much confetti stitch!! :p Looking great :D
    hugs&smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pauline, "Perfect morning" is coming along wonderfully - fantastic stitching too!
    Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je borduurwerk ziet er mooi uit, ik ben benieuwd naar het kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks so pretty already. Great stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En weer een mooie bladzijden. De bloemen zijn echt tot in de details mooi! Ik ben benieuwd naar het kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb misschien wel interesse. Wijdt er maar een keer een blogje aan, dan kan ik zien wat je aanbiedt...
    Deze wordt ook weer heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It is a wonderful stitching - coming along so very lovely!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen