dinsdag 27 augustus 2013

De luipaardjes

Gekke naam hebben die beesten eigenlijk...zie toch echt niks van een paard erin!
En lui...dat weet ik niet.
Lui ben ik zelf in ieder geval niet!
Hahaha, neee de rookmelder ging niet af van mijn smokey-needles!
Maar ik moet wel weer even pas op de plaats maken want door dat fanatieke geborduur gaat mijn tenniselleboog weer een beetje opspelen.
Eigenlijk is het een borduurboog maar ja, zo zie je, die namen kloppen steeds niet.

Blad 1 en 2 van dit pakket heb ik nu af.
Nog 4 te gaan.
De stof wordt al wat soepeler dus het gaat al veel lekkerder.


11 opmerkingen:

  1. Wow, Pauline, wat ga je er weer goed vandoor!
    Ze worden echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naam luipaard snap ik ook niet. Maar vind ze wel erg mooi! O, je doet toch wel voorzichtig met je pols.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je gaat echt weer als een speer.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij borduurd ie nog al lekker en sneel..
    Weer een mooie update..
    inderdaad namen zijn zi raar.
    kijk naar pindakaas.. zit helemaal geen kaas in..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe rustig aan, door de jaren heen heb ik geleerd te luisteren naar mijn lichaam. Maar je borduurt lekker snel en weer zo'n ingewikkeld project , kleurtjes die in elkaar overlopen. veel borduurplezier, regen groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely update, this is such a beautiful design! I just love Big Cats, they are mesmerising :)

    BeantwoordenVerwijderen