vrijdag 23 augustus 2013

Terug!

Terug met een tijger...nee, haha.
Dit is een sneeuwluipaard!

Ik ben heerlijk een week weg geweest, op vakantie in eigen land.
Zonder internet...zonder vaatwasser..zonder magnetron...zonder oven..
Maar MET: boeken, borduurwerk, haakwerkje, breiwerkje...en mijn 2 zoons.
Het was super!
Genoten van de bossen en de rust.
En elke dag lekker kunnen borduren.
Ik ben er begonnen aan mijn nieuwe pakket van Kustom Krafts, de 2 baby-sneeuwluipaarden.
Op zwarte aida met 2 draadjes.
De stof was vooral in het begin erg stug en het garen slijt er snel door ( ook al is het DMC). 
Maar ik heb een flink stuk gedaan.
Blad 1 ( van 6) is bijna af en van 2 is ook al een stuk geborduurd.


 Ik heb ook een heerlijk boek gelezen:
"petite anglaise"
Dat boek gaat over een Engelse die in Parijs woont en een internetdagboek/blog heeft.
Leuk en herkenbaar.
Echt een aanrader!


7 opmerkingen:

  1. Hey Pauline,
    Ik dacht al, waar hangt die uit?
    Fijn dat je een heerlijke week achter de rug hebt!
    En wat een prachtige start heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dieren!
    Ik heb dezelfde ervaring met aida. Ik word er af en toe niet vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een leuke vakantie heb gehad. En wat een stuk geborduurt. Het wordt erg mooi. Ja, sommige aida kan erg vervelend doen. Het beschreven boek klinkt erg interessant om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg zo'n weekje weg, zo te lezen was het gezellig.
    Mooi stuk heb je geborduurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He's beautiful Pauline! He's glowing luminescent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ga je toch niet menen dat ej al weer zo ver ben!!
    jij heb echt vuurvluge handen/vingers.

    Wat heerlijk dat je zo lekker heb genoten van je vakantie.. even zonder wie of wat!!
    Back to bacis!!!
    Weer energie om verder te gaan...
    Hopelijk heb je heelrijk tot rust gekomen!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline, Ik heb het boek twee weken geleden gelezen uit de Bib.Het is inderdaad een aanrader.Tony

    BeantwoordenVerwijderen