vrijdag 13 september 2013

Muisjes

Ter afwisseling van de vele kleine confettisteekjes van de Haed ben ik weer wat gaan doen met vilt.
Al langer wilde ik de muisjes van Tintangel gaan maken.
Ze zijn geweldig!
Hele taferelen kan je ermee maken.
Kijk maar eens op haar Etsy.....
Of niet...haha, want je wordt gek!
Zoveel leuks als daar te vinden is...
Ik zit nog vol plannen!
Maar eerst maar 2 volwassen muisjes gemaakt.
Dat was nog een heel gepriegel maar gelukkig ben ik wel tevreden met het resultaat.
Nu ga ik nog babymuisjes maken...dat zal nog lastiger zijn, dat kleine gepruts!
Ondertussen ben ik ook druk bezig met mijn hobbykamertje.
Mijn eigen handwerkparadijs!
Heerlijk tussen al je spulletjes zitten.
Ik ben nu vooral bezig met het opruimen en je wil niet geloven hoeveel zakken met wol ik heb...nog afgezien van alle borduur- en knutselmaterialen.
Een waar eldorado voor elke handwerkster :)

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muisjes. En wat gaaf dat je een eigen handwerk kamertje krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke muizen. Ik had gisteren een echt exemplaar in de tuin, achterna gezeten door onze kat. brrrrr. Dan liever jouw muizen. Oo, een eigen hobbykamertje, blijft voor mij nog even toekomstmuziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk he om dievmuisjes te maken!!
    Ik heb er ook twee gemaakt voor een vriendin, en zij maakte dit weekend de zwarte piet versie voro mij.. nu moet ik nog sinterklaas makenervan.. zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze ontzettend leuk Pauline.

    Groetjes

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die muisjes zijn zoooo lief!
    Ik ben al benieuwd naar de babytjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww wat een lieve muisjes!!!!!
    vond vandaag ook een dooie echte in de keuken.. das minder hahahha

    BeantwoordenVerwijderen