zaterdag 14 september 2013

Nog meer muisjes

De muisjes hebben gezinsuitbreiding en dat vieren ze met een beschuitje!
Dat beschuitje heb ik ooit een keer gehaakt en vond ik er nu wel leuk bij staan.
De babymuisjes waren makkelijker te maken dan ik dacht, al is het natuurlijk wel klein gepriegel.
Je naait alles in elkaar met de festonsteek.
De muisjes zijn opgevuld met kralen, een kleintje in de kop en een grote in de buik.
Zo blijven ze ook nog eens mooi staan.
Echt een goed en leuk ontwerp van Tintangel.
Het is nog niet af, het gaat een tafereeltje worden...wat ik nog ga maken voor de muizen blijft even een verrassing.
Ik werk er aan ter afwisseling van de laatste steekjes aan de Haed.

11 opmerkingen:

  1. Pauline, your mouse family is so cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja 1 + 1 muizen blijven er nog geen twee ;) Ze zijn super cute geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke muizen familie heb je gemaakt
    Ben benieuwd hoever je staat met je borduurwerkje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die muizen zijn niet voor de poes! Ze zijn erg mooi gemaakt, ik ben benieuwd hoe het geheel er uit komt te zien. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er leuk uit!!!
    Hoe kom je aan het idee van de kralen erin stoppen super..
    zo blijven ze goed staan
    succes met je nieuwe maaksels
    heb je de nieuwe hartjes al gezien??? leuk he.. ik heb het herfsthart aangeschaft

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoor.. ben zo benieuwd naar het gehele tafereeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o jee, dat ziet er inderdad heel leuk uit, bij jou en op de site!

    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, vooral die beschuit erbij!

    BeantwoordenVerwijderen