dinsdag 24 september 2013

Stukje van de japanse dame

Het valt niet altijd mee!

Om naast mijn andere blog en alle haak en breiprojecten ook tijd te maken om te borduren.
Terwijl DAT me nou juist het meest ontspant..
Maar ja...ik wil alles ook zo graag afmaken, en dan weer iets nieuws beginnen...
Oke, jullie begrijpen het wel, die handjes liggen nu nooit eens stil!

Maar nu was het wel weer eens tijd om iets aan de Japanese maiden te doen.
De achtergrond is erg bewerkelijk...eigenlijk het hele werk natuurlijk.
Dit is niet zomaar een pakketje dat je even tussendoor doet.
Dus aandacht erbij en steeds een stukje vooruit.




14 opmerkingen:

  1. Your Japanese Lady looks so fantastic.

    Happy stitching, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is so great. Your stitching is so wonderful.
    Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keep stitching Pauline, she's looking beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Japanse meid wordt echt prachtig! Je gaat er zo trots op zijn als ze af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She is very beautiful. You do lovely work.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt deze schitterend. Dat het bewerkelijk is geloof ik graag, kun je wel zien op de afbeelding hiernaast. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. te veel hobby's is zo vervelend soms, dat je moet kiezen.
    Maar zo fijn dat we altijd wat te doen hebben
    Prachtige update

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Begrijp ik volkomen ;-)
    Maar inderdaad, stukje bij beetje vooruit.
    Het ziet er alleszins nu al héél erg prachtig uit!
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen