dinsdag 15 oktober 2013

Caravan

Oke, toegegeven, het is nu niet echt weer meer om op vakantie te gaan met een caravan!
Maar dan denken we allemaal maar even terug aan de afgelopen zomer...
Vrienden van mij trekken er dan graag op uit met hun caravan, naar Frankrijk, Duitsland of ze zetten hem een maandje neer in ons eigen land.
Deze week is mijn vriendin jarig.
Afgelopen zomer waren we met hen onderweg toen we stopten bij een grote camping.
Bij de receptie van dat park zag ik in de etalage een caravan met muisjes van vilt!
Geweldig vond ik die en ik wilde het eigenlijk al gelijk maken voor hen.
Bij Tintangel kan je de pakketten kopen.
Het heeft me wel wat tijd gekost maar het is op tijd klaar.
Het  was zo leuk om te maken dat ik het bijna jammer vind om weg te gaan geven...maar ach, ik kan het nog wel een keer maken :)

Zoals jullie al merken ben ik de laatste tijd niet zo veel aan het borduren.
Ik heb meer een breimanie en was met vilt bezig.
Dan ook nog een grote haakopdracht en te weinig tijd in 1 dag!
Als jullie me missen vergeet dan niet om ook eens op mijn andere blog te kijken :)

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig vakantiesetje is dit geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk zeg! Lijkt me nog niet makkelijk om te maken, met al die kleine onderdeeltjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo super schattig! Die kaart maakt het helemaal af. Ik vraag me wel af hoe groot dit is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk!!!! ik zou dit voor mezelf ook wel willen maken.
    ben de laatste tijd toch al zo in de muisjessferen met tafereeltjes.. dat zal het kind in mij wel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super lief, het lijkt me heeeeel veeel werk, maar het resultaat mag er zijn, lucky vriendin. zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh, ja, wat geweldig is dit! zo leuk, wij kamperen ook elk jaar en ik zag al dat het een geweldige caravan zou worden.
    echt top! ik zag mezelf al met michel in je caravan logeren/kamperen...........maar als er muizen zijn :-(((
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stikt er van de muizen! Ze hebben ook nog jongen...:)

      Verwijderen
  7. oh ja, en bas wil ook graag mee, hij houd van alle caravans.
    (en vast die met muizen aan boord, kan hij lekker struinen en snuiven)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet ie er leuk uit!!!
    heel mooi gemaakt.. leuk he die muisjes...

    BeantwoordenVerwijderen