dinsdag 22 oktober 2013

De muisjes

Nog even laten zien hoe klein de muisjes eigenlijk zijn!
Ik heb ze niet opgemeten maar zo krijg je vast ook een idee.
Inmiddels is de caravan cadeau gegeven.
Maar ik heb plannen om deze nog wel eens te maken, het was zo leuk om te doen!
Dat werken met vilt is een combinatie van knutselen en borduren.

Het echte borduren wil op het moment niet zo.
Ik kan er even niet de motivatie voor vinden.
Soms trekken de andere technieken gewoon even wat meer, zoals het breien.
Komt wel weer goed en anders pak ik binnenkort een simpelere werkje!

7 opmerkingen:

  1. oh, zeg wat is die leuk, echt een trekkers muis.
    bij mij thuis wordt zo`n muis een marathon muis door Basso! haha
    nou, je kan je creativiteit zo ook wel kwijt, en wat maakt het uit dat je niet borduurt, ik heb een heel jaar niet geborduurd en had moeite weer te beginnen.
    en nu ben ik niet te stoppen gewoon, ik lijk die marathon muis wel........
    groetjs miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief van jou, om zo'n werk cadeau te geven!!!
    heel lief en zo klein ja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh, die zijn nog kleiner dan ik dacht!
    Knap, hoor, voor mij te veel 'prul' werk denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit! Heerlijk om met verschillende technieken bezig te zijn lijkt me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes die muisjes en ontzettend leuk om cadeau te krijgen. De ontvangers waren er vast blij mee. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOoh wat is dat mooi gemaakt, ook de caravan is een prachtstuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoepies , en die caravan ....zo leuk....Ik neem me ook al een tijdje voor iets met vilt te doen....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen