vrijdag 4 oktober 2013

Update Japanse dame

Het lijkt alsof het totaal niet opschiet, dit werk.
En toch heb ik in de afgelopen week best veel steekjes gemaakt.
Vooral halve kruisjes in de achtergrond.
Het is een hoop telwerk...

En zoals gebruikelijk ben ik weer met alles tegelijk bezig...2 truien, een muts,een hesje, iets van vilt..muziek maken en ga zo maar door.
Het is dus oppassen geblazen met de spieren!
Gelukkig vond ik in een oud handwerkblad een reeks oefeningen als je veel hebt gehaakt of gebreid.
Als het me lukt zal ik ze inscannen en plaatsen, ik merk dat het fijn is om ze regelmatig te doen.
Scheelt weer een bezoek aan de fysiotherapeut.
Nu alleen nog even boven mijn computer hangen zodat ik er wel steeds aan herinnert word!

10 opmerkingen:

  1. De Japanse dame wordt mooi. En ik zie echt wel een grote vordering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen, dat de achtergrond niet zo leuk is, dan de dame zelf, maar het is wel een prachtig werk.
    Ik ben wel benieuwd naar je oefeningen, kan voor ieder van ons handig zijn.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze wordt prachtig en je ziet haar met de dag groeien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze wordt mooier en mooier.

    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag het toch gelijk hoor, dat de achtergrond veel voller geworden is.
    erg mooi Pauline, en je weet nog steeds wel waar hij kan komen te hangen he? ;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt ze mooi!!!
    Die oefeningen daar ben ik wel heel benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It is so beautiful and challenging embroidery!

    BeantwoordenVerwijderen