woensdag 9 oktober 2013

Vooruitblik

De laatste tijd liggen de borduurwerken veel in hun mandje...schaam,schaam..
Er is ook te veel leuks eigenlijk!
Ik ben lekker aan het breien, haak natuurlijk ook veel en ben ook met een viltproject bezig.
Daar wil ik jullie nu een stukje van laten zien.
Ik denk dat jullie wel kunnen zien wat ik aan het maken ben :)
Mijn bedoeling is om het volgende week af te hebben...want ik maak het voor een verjaardag, al vind ik het zelf eigenlijk zo leuk dat ik het bijna niet weg wil geven.
Het zal  nog een klus zijn!

5 opmerkingen:

  1. Haken, breien, borduren, vilten.... het maakt allemaal niet zo veel uit wat je doet, zolang je er maar plezier aan beleeft! En ik kijk altijd uit naar de nieuwe projectjes die je maakt, want die zijn altijd weer verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang je het maar leuk vind. Is haken moeilijk ?

    ik volg je

    mvg familiesadessaram

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, al die verschillende dingen zijn leuk om te doen. Ben benieuwd naar je vilte projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat leuk die caravan.. super.. je bent goed bezig pauline..
    heel erg leuk..
    gewoon doen war je zin in heb.. borduren ligt hier ook stil!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg al die verschillende hobbies, ben erg benieuwd naar de vorderingen van deze leuke caravans..

    BeantwoordenVerwijderen