zaterdag 2 november 2013

Rommelmarkt en weggevertje!

Vandaag was er rommelmarkt in het bejaardencentrum.
Altijd leuk om een kijkje te nemen.
Ik ga vooral om te speuren naar handwerkbladen en boekjes.
En deze keer had ik geluk:

2 Ariadnes vol kindertruien,een borduurboekje vol kerstontwerpen, een borduurpakketje compleet met linnen en garen en nog een kruissteekblad.
Mijn kleine buurjongen heeft al een mooie trui uitgezocht uit de Ariadne  :)  Met racewagen natuurlijk...!
In 1 van de bladen bleek nog een groot patroon te zitten.
Het gaat om Remy's 2 meter merklap-poster.
Best leuk hoor, maar ik ga er niets mee doen.
Dus als iemand belangstelling heeft?
Misschien iemand die voor de regenboogkussens borduurt? Daar ben ik namelijk mee gestopt.
Ik stuur het je graag toe!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijke opbrengst Pauline, altijd leuk rommelmarkten en zeker met dit echte herfstweer.
    Liefs en een fijn weekend
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken die merklap poster! Heb als tiener in mijn moeders Ariadne's geknipt....Nu heb ik er spijt van....Bedankt voor je berichtje op mijn blog en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a lovely giveaway Pauline :)
    Please count me in!

    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alsof je nog niet genoeg deed, ben je nu helemaal voorlopig zoet..
    leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk als je zo'n ontdekkingen kunt doen op een rommelmarkt. Voor de poster hoef je mij niet mee te tellen, heb hier nog wel het één en ander liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie buit Pauline, heerlijk he dat rondstruinen op een rommelmarkt, je komt soms de leukste dingen tegen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blog Pauline! Ben jij een organisator van rommelmarkten? Meld je dan direct aan via RommelmarktenGids.com en bouw mee aan de grootste online gids voor rommelmarkten in Belgë & Nederland!

    Liefs en een fijn weekend

    rommelmarkten

    BeantwoordenVerwijderen