donderdag 21 november 2013

Winter

Oei...jullie gaan nog denken dat ik al weken niets uitvoer!
Maar wie mij kent weet dat dat haast onmogelijk is.
Het is alleen maar de tijd die zo snel gaat, ik vergeet soms gewoon te bloggen!
Wees gerust, hier gaat geen dag voorbij zonder dat ik een naald aan raak.

Laatst was er weer een rommelmarkt bij de kerk.
Altijd gezellig en ik snuffel er graag rond.
Eignelijk vind je altijd wel iets voor de hobby.
Niet moeilijk als je bijna alle handwerktechnieken wel leuk vind.

Zo vond ik deze keer een borduurpakketje, helemaal nieuw in het doosje.
Van Thea Gouverneur.
En ja, daar heb ik ervaring mee...de eekhoorn weten jullie nog?
Met 1 draadje op onregelmatig linnen, geen kleurnummers, indeling van lik me vestje en onduidelijke tekens.
Ook dit pakketje is er nog 1 uit diezelfde oude doos.
Ruim voooor het pc-tijdperk.
En dus weer een uitdaging.
Maar wel kleiner en minder moeilijk.
Geen stiksteken te bekennen en het is met 2 draadjes.
Voor 2,50 hoor je mij niet klagen!!

Gisteren een beginnetje gemaakt.
Het is er tenslotte al weer voor.
En het gaat lekker!


7 opmerkingen:

  1. O, ik vind die van gouverneur wel erg mooi. Mooie start.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een leuk pakketje. Dat onregelmatige linnen ken ik heel goed. 't Is even wennen, maar meestal wordt 't toch wel erg mooi. Succes met je aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das wird eine wunderschöne Stickerei. Mag ich sehr.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi pakketje Pauline, zo heb je voor een fijn prijsje iets moois in handen!!! Bij onze PKN kerk wordt ook regelmatig rommelmarkten gehouden, maar helaas nog geen borduurschatten ontdekt!! Maar ik blijf op de uitkijk ha ha...liefs Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij en niets doen.. inderdaad onmogelijk!!
    Mooi pakket ben je aan begonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je leuk gescoord!
    Geniet ervan?

    BeantwoordenVerwijderen