zondag 1 december 2013

Af!

Haha, het gaat iets te ver om dan ook maar gelijk te zeggen dat de winter voorbij is...maar MIJN winter is wel klaar!
En ruim op tijd.
Lijstje er om en het hangt met kerst aan de muur.
Ik ben er goed door in de stemming gekomen.
Dus weer nieuwe borduurplannen, die passen in deze tijd van het jaar.
De rest wacht maar geduldig af tot ik er weer een keer zin in krijg!

Bedankt voor de uitleg, tips en de omrekentabel voor het blomstergaren.
Ik had er echt nog nooit van gehoord.
Met het patroon van Thea Gourverneur zou ik graag iemand een plezier doen, maar ik denk niet dat je er wat aan hebt.
Er zit geen dmc-lijstje bij, en alleen maar wat restjes garen, plus de afbeelding, net als bij de eekhoorn.
Dat garen was weer erg aan de krappe kant.
Gelukkig heb ik altijd wel restjes die qua kleur in de buurt komen, dus dat lost zich dan wel op.




10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Pauline, en in een lijst nog mooier....
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Pauline, heerlijk dat je hem klaar hebt kun je er van genieten met de Kerstdagen. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mooi geworden, leuk om mee in winterstemming te komen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjonge, wat ga jij snel. hij is geweldig leuk geworden. je kan goed de tijdgeest herkennen bij dit werkstuk.
    heel leuk.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ging dat even snel of ging dat even snel?
    Zo kennen we ons Pauline weer!
    Pauline met de turbonaalden ;-)
    Proficiat met je affoo.
    Geniet ervan tijdens de kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw super gemaakt. en zo snel..
    benieuwd naar je volgende plannen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden!! Ik ben benieuwd wat je volgende project wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, dat heb je snel gedaan. Hij is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi hoor, gelukkig red jij je evengoed wel met of zonder het goede garen.

    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Much work but a very pretty result :)

    BeantwoordenVerwijderen