vrijdag 6 december 2013

Kerstsok

Aangestoken door het kerstvirus ben ik met een kerstsok begonnen!
Het is al weer 2 jaar geleden dat ik, met een hele hoop anderen, kerstsokken voor het goede doel heb gemaakt.
Dat was een hectische tijd!
Wil je hier nog wat over (terug)lezen?
Het blog bestaat nog, maar is na de actie buiten gebruik.
Lange tijd moest ik er eigenlijk niet meer aan denken...een kerstsok borduren.
Maar nu heb ik er wel weer zin in!
Het gaat deze worden: snowman and friends.
Het beginnetje is nu gemaakt.
Ik zal hem vast niet op tijd afhebben, dus deze is voor volgend jaar.
Eigenlijk weet ik ook nog niet voor wie...:)


11 opmerkingen:

  1. Wauw dit is zo'n leuk patroon. Inderdaad zul je deze kerst vast niet halen met een affe sok, maar dan kan hij mooi volgend jaar hangen. Veel borduurplezier. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt een mooie sok. Veel plezier met borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg he, dat kerstvirus! Ik heb het ook te pakken. Je kerstsok wordt erg mooi. Is het niet voor dit jaar, dan voor het volgende. Het is leuk om te borduren in de stijl van het seizoen, kom je lekker in de kerstsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw wat lief met al die diertjes erbij, erg leuk die kerst sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar dit is ook wel een hele leuke sok. Veel plezier ermee Pauline.
    Liefs en een fijne zondag
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je kerstsok, ik ben juist gisteren naar patronen/pakketten wezen kijken. Ik heb eigenlijk ook wel zin in zo'n sok.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit wordt prachtig Pauline!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen