woensdag 4 december 2013

Mais

Nu
Mais???
Ja, dat klinkt raar...dat je een maiskolf zit te borduren, haha.
Toch is het zo!
Ik ben zo tussendoor bezig met een oud pakket.
Dat zijn de droogbloemen van Zareska.
Dit pakket kreeg ik via mijn moeder, het onderste gedeelte was al geborduurd.
En best netjes ook.
Het is op linnen, en daar was ik nu toch al zo lekker mee bezig geweest.
Het idee dat zoiets onafgemaakt blijft vind ik wat zielig.
Ooit heeft iemand er toch zijn best op gedaan!
Geen idee waarom het is weggeven...het kan zomaar zo zijn dat de borduurster er al niet eens meer is..
Dus heb ik letterlijk de draad opgepakt waar die ooit is blijven hangen.
Het borduurt lekker, en wie weet hang ik het nog wel eens ergens op ook.
Het heeft wel wat, die oudere patronen!
Voor


6 opmerkingen:

  1. Tja Pauline wie weer wat voor een verhaal hier achter dit borduurwerk steekt, maar je pakt de draad wel weer erg mooi op!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij dit afwerkt!
    Zo gaat het werk van de vorige toch niet verloren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik ben gek op mais!!! Dit ziet er geweldig uit!
    Wat leuk die oude borduurwerken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi idee , dat jij afmaakt waar iemand ooit met veel plezier aan begonnen is. Ik vind het erg mooi.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi pakket.. succes met borduren... beetje sneeuw en mais afwisselen.. hihi

    BeantwoordenVerwijderen