donderdag 19 december 2013

Meetlat

Deze meetlat met de "meneertjes en mevrouwtjes" heb ik niet zelf geborduurd hoor.
Maar hij is zo leuk dat ik hem toch maar hier laat zien.
Hij is geborduurd door de teamleidster van de dagbesteding waar ik help.
De afwerking zag zij niet zitten. ( waar hebben we dat meer gehoord...)
Gelukkig was de goede vriendin die ook mijn kerstmerklap heeft genaaid, bereid dit te doen.
En is hij niet leuk geworden???
Lag al 5 jaar in een mand...
Erg leuk dat het nu dan eindelijk opgehangen kan gaan worden.
De onderkant is open gelaten zodat elk jaar het meetresultaat erbij kan worden gebroduurd.
Ik ga het straks geven en hoop dat ze tevreden is.

7 opmerkingen:

  1. Het is een mooie meetlat, ik hoop dat de kinderen hier mee groot worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow I love it, so cute!!
    geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lat, gelukkig is hij uiteindelijk toch afgewerkt geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en zo ben na drie dagen lezen helemaal op de hoogte van je prachtige leven... bedankt voor het delen van al het moois en hopelijk ga je nog vele borduurwerkjes met ons delen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,

    Wat tof als iedereen zijn krachten bundelt dat het werk nu eindelijk af is, dat noemen ze nu eens teamwork :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen