woensdag 18 december 2013

Merklap afgewerkt

Het heeft 2 jaar geduurd maar nu hangt hij!
De speciale kerstmerklap uit een oude Ariadne ( 1978 dacht ik..)
De hanger had ik in Maart al gekocht op een beurs.
Maar om de lap zelf af te werken, dat zag ik nooit echt zitten.
Gelukkig heb ik hulp gekregen van een vriendin!
Nou ja...hulp...eigenlijk moet ik bekennnen dat ZIJ de lap heeft afgewerkt.
Ik heb alleen wat spelden ingestoken.
De lap hangt nu op de overloop te pronken!
Ik ben er blij mee! :)


11 opmerkingen:

  1. Wauw wat een pronkstukje, echt super mooi. En op zo'n leuke manier afgewerkt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap! Leuk afgewerkt ook.
    Geniet ervan tijdens de kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi!!!!! Veel plezier ermee
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Mooie lap en wat een leuke hanger erbij.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is schitterend geworden. Door de kleuren ook heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulation.
    It's a wonderful christmas-sampler.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty work :) and I love the hanger!! :D

    BeantwoordenVerwijderen