dinsdag 7 januari 2014

Cats

Na
Allereerst: wat leuk dat meerdere mensen de kindertrui van gisteren kenden!
Blijft jammer dat zoiets als Ariadne niet meer bestaat, vond en vind het een erg leuk handwerkblad en ook bij ons thuis werden er heel wat truien uit gebreid of knuffels gemaakt.
Al is ook de oude Sandra nog steeds een bron van inspiratie.

Maar met het "echte"borduren ben ik ook weer lekker bezig!
"turbonaalden" erbij gepakt en zie hier het resultaat na een weekendje.
Ik ga me voorlopig steeds op 1 werkje richten dat ik af wil hebben, hoe aanlokkelijk andere werken ook kunnen zijn...
Nu er weer schot in de zaak zit stimuleert dat ook om door te gaan.
Wel jammer dat er vrij veel confetti in zit, ik heb dus nog een hoop steekjes te zetten!
Voor

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je de turbonaalden weer hebt gevonden. Wat wordt dit een prachtig werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je hebt je turbonaalden idd weer te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De katten zijn prachtig. Het is een uitdagende borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je kattenborduurwerk...
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen