dinsdag 14 januari 2014

Een hoekje

Na
Na de snelle finish van "Cats playing" was ik natuurlijk niet meer te stoppen.
Het rook zogezegd naar meer!
Want hoe eerder de "oude"werken af zijn...hoe eerder er iets nieuws uit de kast mag komen.
En dus ben ik met nieuwe moed begonnen aan de afwerking van "Japanese maiden".
Dit is een werk van Dimensions, dus laten we zeggen...nogal pittig.
Ik ben er al wel een flink eind mee maar helaas gaat er zeker nog een hoop tijd in zitten.
Veel stiksteekjes, Franse knoopjes en halve kruisjes moeten nog gemaakt worden.
Stukje voor stukje dan maar!
Zo heb ik nu de rechterbovenhoek helemaal afgewerkt.
Voor




12 opmerkingen:

  1. Jouw Japanse Dame ziet er mooi uit. Wat goed van je dat je weer een oud werkje uit de kast hebt gehaald.
    Ik ben wel nieuwsgierig wat je nieuwe project wordt. Maar eerst deze mooie dame af! Succes, Pauline, je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, die hoek is al klaar!
    Op naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ze is op dreef geraakt hoor :-)
    Ik zie hier al een stuk gedaan en dat met die poesjes is gewoon AF !!!
    Wat een lief werkje is dat geworden, zo schattig!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie details in de kleine bloemetjes, super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Dit is echt een favoriet van mij! Je maakt het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zo mooi en uitdagend borduurwerk! Proficiat aan de Franse knobbeltjes, ik ben niet erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen