zaterdag 11 januari 2014

Eerste affo 2014! ( en een give away!)

Hahaha, wat nou "nog 2 weken"werk??
Iedereen die mij echt kent die weet dat het dan eerder 2 DAGEN zullen zijn!
Want als ik die borduurtrein eenmaal goed op gang heb, dan ben ik niet meer te stoppen en ga door tot het eindstation!
Gisteravond laat ( rond middernacht) heb ik de allerlaatste confetti-steekjes gezet ( nee, lieve vriend R geeeen spaghettisteekjes!!).
Heerlijk gevoel dat ik nu al 1 werkje van mijn lijstje kan halen.

Kom ik gelijk bij de "give away".
Ik wil dit patroon graag aan iemand van mijn  volgers cadeau doen.
Het is een duidelijk en onbeschadigd ( ik teken er nooit op) patroon, er zit een dmc-tabel bij en je krijgt dan van mij ook nog eens alle garenresten, op kaartjes met symbool en nummer!
Dus heb je hier interesse in? En ben je een volger van mijn blog?
Laat het in een reactie hieronder weten, bij meer belangstelling ga ik loten.





11 opmerkingen:

  1. Proficiat voor je mooie werk ! Ik ben graag kandidaat voor het patroon en de restjes; het zou een cadeautje worden voor mijn nicht, een ware kattenvriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ook wel erg schattig deze katjes, kan me voorstellen dat je hem graag af wilde hebben.. Weer eentje minder, op naar de volgende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kennen we je weer, Pauline met de trubonaalden ;-)
    Proficiat met je eerste affo van dit jaar.
    Aangezien ik nog genoeg heb liggen, hoeft het patroon niet voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful :) your work looks awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je eerste affo van 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geworden Pauline.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet normaal nu al klaar..
    Ze is heeel mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij hebt echt turbonaalden!!! Echt super mooi geworden. Ik vind het een prachtig patroon, maar hij beland eerst toch in de kast. Dus het is leuker om er iemand blij mee te maken die het meteen wil maken. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een borduurmonster ben je! Mooi geworden hoor. Ik heb nog een lastige madonna voor de boeg dus dit patroon maar even niet, maar wel de complimenten! groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi.
    Ik zou het ook graag willen maken.
    groetjes,
    tanja

    BeantwoordenVerwijderen