woensdag 1 januari 2014

Goede voornemens!

Hallo allemaal!
Wat is het dit jaar stilletjes geweest op dit blog...
Van borduren is lang niet zoveel terecht gekomen als ik had gehoopt. ( wel heel veel gebreid en gehaakt! )
Voor mijn gevoel heb ik weinig afgemaakt.
En nog een hoop ( te veel) lopende projecten.
Mijn voornemen is dan ook om niks nieuws te starten totdat ik op zijn minst 2 werken af heb!
Ik heb er sowieso 3 in de planning staan die af moeten dit jaar.
En dat zijn:
 Japanes maiden
 De poesjes
De sneeuwluipaarden

Allemaal zijn die zo ongeveer op en over de helft.
Dus ik ga er voor!

9 opmerkingen:

  1. Een heel gelukkig, gezond en creatief 2014!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Mooie projecten om af te hebben, dus goede voornemens heb je .

    Een fijn 2014 gewenst!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Pauline,
    Haken, breien, borduren. Het maakt allemaal niet zo veel uit, zolang je er maar plezier aan beleeft!
    Maar goede voornemens maken mag natuurlijk altijd.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De allerbeste wensen voor 2014 Pauline, ennnnn jou kennende gaat he je lukken.Je gaat er gewoon met je turbonaald tegen aan.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie werkjes en het afwerken gaat je zeker lukken! Succes =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie doelen voor 2014. Heb vooral veel plezier met deze pracht werken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog serieus wat werk! herkenbaar! succes!

    BeantwoordenVerwijderen