donderdag 30 januari 2014

Puzzel

Eens wat anders gedaan naast al dat breien, haken en borduren!
Deze puzzel kwam ik tegen bij Boekenvoordeel en ik was gelijk verkocht.
Wat een schattige, mooie plaat!
Ik zou er eigenlijk wel een borduurpatroon van willen maar helaas zijn die moeilijk te vinden van deze kunstenaar.
Het is geschilderd door Donald Zolan, een Amerikaanse schilder.
Helaas is de website niet online, maar als je zoekt op afbeeldingen zie je de prachtigste schilderijen van kinderen.
Er zijn wel een aantal patronen te verkrijgen maar die spreken me wat minder aan.
Jammer!


11 opmerkingen:

  1. Dit is wel een heel mooi plaatje voor een borduurpatroon, maar kan dit niet omgezet worden naar een borduurpatroon net als met een foto?? groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je graag van deze kunstenaar een borduurpatroon wil hebben. De puzzel ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Pauline

    This puzzle is beautiful. What a shame you can't find an embroidery pattern it would be lovely.
    Bye.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Ik heb/had een cd van DMC, om foto's om te zetten naar telpatronen, is dat geen optie? Leuke plaat in elk geval.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke puzzel inderdaad, heel af en toe komt er hier ook een puzzel op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht meteen, toen ik dit plaatje zag, 'dit zou een leuk borduurwerk zijn'. Misschien komt het er nog wel eens van, dat men broduurwerken maakt van deze mooie afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, je zou bij www. borduurpakketten .nl kunnen vragen of ze er een pakket van kunnen maken. die doen veel omzet werk naar borduurpakketten.
    ze zitten in Elburg maar zijn via internet te bereiken.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook altijd leuk om te doen ...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja je kunt natuurlijk altijd hier een patroon van laten maken. Leuk om weer eens te puzzelen. Mijn moeder deed het altijd heel veel en wanneer ik dan binnen kwam, schoof ik altijd aan om te helpen. Maar nu zij er niet meer is, doe ik het eigenlijk nooit meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weet anders een heel goed adresjes voor deze prachtige foto te laten omzetten tot borduurpatroon of borduurpakket zelf ;)

    als je dat wilt.

    mvg familiesadessaram

    BeantwoordenVerwijderen