woensdag 19 februari 2014

Bijna jarig en een ontmoeting!

Morgen is het mijn 46e verjaardag!
Maar een aantal cadeautjes heb ik al binnen :)
Gisteren had ik namelijk een heel gezellige dag bij Miek. ( haar blog bestaat niet meer maar binnenkort start ze een nieuwe! )
Na al wat jaren heen en weer mailen en elkaar leuke verrassingen sturen maakten we dan eindelijk in het echt kennis!
Dat viel zeker niet tegen ( en dat hadden we natuurlijk ook niet verwacht)
Na een lange treinreis stond Miek op me te wachten.
Wat was het leuk om alle zelfgemaakte dingetjes en lopende projecten te zien.
Natuurlijk hadden we ook wat voor elkaar.
Al kon ik echt niet tegen de gulheid van Miek op!
Maar oke..het was onder andere ook  voor mijn verjaardag.
En o, wat ben ik blij met alles!
Ze weet zo goed wat ik allemaal leuk vind.
Kijk maar eens:
Voorlopig komt er weinig van borduren ben ik bang!
Zoveel mooie boeken en bladen om uit te breien...
Vooral het breiboek met de boerderij en de kerstfiguurtjes zijn geweldig!
Ik heb gisteravond nog uren in alles zitten kijken.

Breiles kreeg ik en passant ook nog.
Ze leerde me wat trucjes en deed een poging mij uit te leggen hoe je op een rondbreinaald sokken kan breien..
Of mij dat ook gaat lukken is nog de vraag, ik kreeg even het gevoel dat ik vroeger altijd had bij wiskunde ( HELP ik snap er niks van!!!)
Maar ook uitleg en videoinstructies zijn paraat..ik moet er dus aan geloven :)

Wol om mee te starten kreeg ik ook:
Nogmaals heel erg bedankt Miek voor de leuke dag, het was gewoon veel te kort!

Van Petra ( "vlinder") kreeg ik vandaag een verjaardagskaart in de bus, ook jij bedankt! Heel erg leuk en attent dat je hier aan denkt!


13 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal, ben benieuwt naar je brei kunsten :)
    En natuurlijk alvast gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday Pauline!
    You have some lovely gifts (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Super meis dat je de kaart al binnen hebt...graag gedaan hoor!!!
    Kan als jouw trouwste fan je verjaardag toch niet vergeten?!! liefs Petra ).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteerd. En een heel gezellige dag morgen. Je bent nu al erg verwend met mooie boeken en je starterspakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zeg! Leuke dingentjes heeft ze voor je meegebracht =) En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. happy birthday Pauline!
    en nog zo jong he?! een gezellige dag met je familie toegewenst.
    het was echt een superdag die veel te kort was.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dus doen wij die gewoon nog een keer over! :)

      Verwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van. Je bent heerlijk verwend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag vandaag. Leuke cadeautjes en dat worden er vast meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie cadeautjes heb je al gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je verjaardag, zal ik hetzelfde krijgen in juli :-)
    Je hebt mooie cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen