zaterdag 22 februari 2014

Hartjes en nog een caravan

Er zijn nog een aantal dingen die ik hier niet heb laten zien omdat ze "geheim" waren.
Oftewel cadeautjes voor mensen die ook dit blog lezen.
Van vilt heb ik harten gemaakt, versierd met borduursteken en kraaltjes.
Dat idee deed ik op op mijn werk, ik heb ze vergroot nagemaakt.

En ik ben nog meer met vilt in de weer geweest!
Want ik had het verzoek gekregen voor nog een caravan met muizen.
Eigenlijk was het een ruil, want zoveel werk doe je nu ook niet zomaar.
Ik kreeg een paar schitterende handgebreide Noorse sokken van Miek!
En zij haar felbegeerde caravan.
Compleet met hondje :)
Het grappigst is nog wel dat toen de caravan net was overhandigd er een ECHT veldmuisje in de tuin verscheen!
Is dat niet toevallig?

Verder heb ik donderdag een hele leuke en gezellige verjaardag gehad.
Ik ben flink verwend en heb nu zoveel wol dat ik voorlopig wel vooruit kan!
Plannen daarvoor heb ik al genoeg.
En nu weer moed verzamelen om de laatste steken te gaan zetten aan de Japanese maiden.
Het nieuwe project ligt al te wachten op deze finish!

6 opmerkingen:

  1. Lovely presents and your hearts are very pretty (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Pauline wat Prachtige hartjes heb je gemaakt en ik vind de vakantie muizen ook snoezig, fijn dat je het erg gezellig hebt gehad en lekker verwend bent....ben erg nieuwsgierig naar je nieuwe project!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hartjes zijn prachtig! Het mijne hangt hier mooi te blinken ;-)
    Zo leuk, dat er een echt veldmuisje verscheen! DIe was waarschijnlijk op zoek naar een leuke woonst en dacht er eentje gevonden te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De hartjes zijn prachtig!!! De caravan is heel erg mooi zeg....leuk met die muisjesss !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, ongelooflijk dat die muis nu al z`n nieuwe huis zocht he?
    de caravan komt ook niet buiten te staan hahahaha
    bedankt voor de gezellige dag met al je kadootjes voor mij!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen