zondag 23 februari 2014

Japanese maiden van Dimensions

Ja, het is me gelukt! Ze is klaar!
De laatste steekjes gingen toch ineens vlot.
En het waren er veel, heel veel stiksteken!
Nu moet het werk gewassen worden, heel voorzichtig.
Daarna komen er nog een paar kwastjes aan bij de mantel.
En dan gaan kijken naar een lijst voor dit pronkstuk!
Deze Japanse dame draagt overigens bruidskleding, het is haar grote dag. En op de mantel staan kraanvogels.Dus geen zwanen of reigers... deze informatie vond ik op internet.

Over pronkstukken gesproken..
Kwam ik gisteren toch een hele mooie porseleinen pop tegen op een rommelmarkt...wauw.
Die heeft nu ook een ereplaatsje gekregen.

En binnenkort laat ik het volgende borduurwerkwerk zien waar ik nu aan ga beginnen!
Want ik heb nu 2 van de 3 werken af die ik op mijn lijstje had staan.Dus ik mag van mijzelf wel iets nieuws starten!
Dat werk met die sneeuwluipaarden gaat me dit jaar vast ook nog wel lukken.
Al wordt het ook tijd voor een vogeltje van de quilt...ach ja, zoveel te doen he???

17 opmerkingen:

  1. Wauw wat is ze prachtig!
    Heel mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat is ze prachtig geworden. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is super! Ben benieuwd welk borduurwerk je aan gaat beginnen. Je kunt zo snel borduren. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden. Heel erg mooi gedaan. Veel plezier met de start van je nieuwe werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Prachtig geworden...vind de porseleinen pop ook erg mooi..wat je soms ook allemaal niet voor moois tegenkomt op de rommelmarkt..loont best wel om even een kijkje te nemen..doe ik ook regelmatig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ENORM compliment Pauline! Wat is hij (zij) mooi geworden en wat heb je het evengoed nog snel voor elkaar gekregen!
    Ik ben nu al benieuwd naar je volgende werkstuk, dat wordt zeker weer genieten geblazen.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful! This is a fabulous finish, congratulations!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch, wat isze beeldschoon geworden. Gefeliciteerd met je resultaat. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulation. It's a fantastic finish.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi! En wat een mooie pop! Inderdaad een gevonden schat! Prachtig mooi gezichtje zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is echt geweldig geworden, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. knap werk hoor! Het is een plaatje! Ben al benieuwd naar je nieuwe werk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful finish, she is stunning!
    Lovely doll too.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je prachtige bruid!
    Je pop is ook geweldig.
    En natuurlijk ben ik reuzebenieuwd naar wat je gaat starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Ze is prachtig geworden, gefeliciteerd met deze mooie dame!

    BeantwoordenVerwijderen