vrijdag 28 februari 2014

Nieuwe start

Hier is dan het beginnetje van mijn nieuwste borduurwerk!
Het heet "Home Tweet Home" en is een patroon van  Jeanette Crews Designs.
Ik borduur het met 2 draadjes op standaard, lichtgele, aida ( 14 count).
Na al dat gezwoeg op de maiden is het wel weer lekker even "rechtuit" kruisjes te kunnen zetten.
Tenminste...dan moet je geen hekel hebben aan 3/4 kruisjes want daar zit dit werk vol mee.
Het middelste elfje staat er al bijna op.
Helaas mis ik nog 1 kleurtje van de huid, dus dat komt later.


11 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie patroon heb je uitgekozen om te borduren.
    het elfje ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat een leuk werk ben je begonnen!
    Ik kijk al uit naar de vorderingen.
    Brrrr, 3/4 de steekjes, liever niet, maar als het moet, moet het hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is ook altijd wat he? confetti steken, gek makende maiden werk, en nu dan weer 3/4 steken oh oh oh!
    maar ik zie de gaten in je borduurwerk dus je kan het blind borduren hahahaha
    groejes miek
    ps, heel mooi patroon weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk nieuw borduurwerk Pauline....succes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk werkje heb je uitgezocht! Heel veel plezier ermee ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die 3/4 kruisjes zou ik niet heel blij van worden haha. Maar dat komt bij jou zeker wel goed na je vorige werk. Je hebt wel een super mooi werk uitgezocht. Veel borduurplezier en een fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow wat heb je je nu weer uitgekozen.. wat een werk!!!
    maar wel heel mooi.. veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een leuk nieuw project Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk patroon, succes met de 3/4 steekjes

    BeantwoordenVerwijderen