woensdag 5 februari 2014

Oproepje

Hallo allemaal!
Mijn moeder wil graag een geborduurde omslag voor haar nieuwe liedboek van de kerk.
Blauw linnen heb ik hiervoor al aangeschaft.
Daarop lijkt het mij mooi om met bijvoorbeeld zilver, wit en grijs iets te borduren.
Er is alleen 1 probleem!
Ik kan nergens een geschikt patroontje vinden!
Via google heb ik al van alles geprobeerd maar nee..
Ik zoek kruissteekpatroontjes zoals een kerkje, duif of kruis.
Kan iemand mij helpen?
Het moet in april af zijn, dus gelukkig heb ik nog wel even de tijd!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb je een mailtje gestuurd, hopelijk heb je wat aan de ideeen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Pauline, heb je Pinterest? Cross stitch churches intikken en een schat aan voorbeelden. Als het het niet hebt kan ik je wat linkjes doorsturen van patronen. Groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen