vrijdag 7 februari 2014

Vogel

Er is weer een stukje af!
Volgens mij zijn het kraanvogels die op dit patroon staan.
Nu begint het einde echt wel in zicht te komen.
Gelukkig, want ik zit al vol plannen!
Maar toch echt eerst dit werk afmaken....ik moet nu nog een hele hoop stiksteken doen en nog wat halve kruisjes.
Maar het is te overzien.

Iedereen die heeft gereageerd op mijn oproepje voor patroontjes, heel erg bedankt!
Ik heb dankzij jullie wat bruikbaars gevonden.
Daar zal ik binnenkort ook aan gaan beginnen.
Iemand nog handige tips HOE je een boekomslag maakt?

13 opmerkingen:

  1. Hello Pauline

    Lovely stitching!
    Happy weekend (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt de laatste loodjes dus. Het wordt prachtig!!
    Ik ben ook heel benieuwd welke plannen je hebt hoor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die kraanvogel is wel erg fijn, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schiet goed op. Mooi hoor
    Ben benieuwd wat je uitgekozen heb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful stitching.
    Have a happy weekend.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Einde is in zicht , laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze , nog even doorbijten , maar gelukkig is het te overzien zeg je , kan je snel aan iets nieuws beginnen :-) Ben benieuwd wat dat gaat worden.

    Ik zal eens mee zoeken naar hoe dat boek te maken.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend borduurwerk wordt dit !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat Prachtig Pauline, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi pauline, ik vind dit zo'n prachtig werk! wees er maar trots op.
    je dacht dat het een kraanvogel is in het patroon, maar kan het geen zilverreiger zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf geen idee wat voor vogels het zijn, ik zie ooievaars, zwanen en...tja, wat voor vogels heb je in Japan?

      Verwijderen