zondag 23 maart 2014

Even een ander werkje en wat aankopen!

Ik heb het afgelopen weekend een heerlijk, super leuk verwenweekend gehad bij mijn vriendin in Den Bosch!
Ik ken haar al vanaf mijn 15e...dus dat is al een hele tijd :)
Samen deden we de opleiding activiteitenbegeleidster en haalden ons diploma, trouwden in hetzelfde jaar, kregen in hetzelfde jaar ons eerste kind...
Heel veel lief en leed is er al gedeeld!
Zulke vriendschappen moet een mens werkelijk koesteren...

Samen zijn we ook graag creatief natuurlijk!
Borduren doet ze niet, maar wel breien en allerlei andere dingen.
We zijn samen naar een handwerk/hobbywinkel geweest, Update in Drunen.
Echt een paradijs voor elke hobbyist!
Ik heb er 2 ( afgeprijsde) pakketjes gekocht en 2 grote lappen borduurstof uit de aanbiedingenbak.

En zaterdagavond heb ik weer eens heerlijk geborduurd aan de sneeuwluipaarden.
Je ziet een oog verschijnen!
En dat borduren viel nog niet mee..ik was namelijk mijn leesbril vergeten!
Niet handig natuurlijk, en vooral niet op deze zwarte stof.
Maar gelukkig had ik wel goed licht en dus kon ik toch even lekker borduren.


13 opmerkingen:

  1. De pakketjes zijn leuk! Het lijkt me inderdaad niet makkelijk te borduren zonder bril op al dat zwart, ziet er wel al super uit! Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, borduren op zwart en dat zonder benodigde bril valt inderdaad niet mee. Vind het al knap dat je er aan begonnen bent.
    Je pakketjes zijn super leuk. Heerlijk zo'n vriendin die ook freubelt en dat gezellig er even op uit.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuk weekend gehad!
    Je hebt er twee prachtige pakketjes bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die pakketjes zijn leuk!
    Ik heb nog nooit op zwart geborduurt, lijkt me ook erg moeilijk. Gelukkig heb ik nooit het probleem om mijn bril te vergeten, want ik draag een bril. Zonder mijn bril kan ik niets/ nauwelijks zien... Maar die sneeuwluipaarden worden mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pakketjes heb je gekocht en de sneeuwluipaard wordt ook zo mooi. Vind het altijd heel bijzonder dit soort vriendschappen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Country Companions! Vind ik zo'n mooie patronen héè

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke pakketjes. Oef bril vergeten, dat moet ik tegenwoordig echt niet meer doen, ook bij goed licht ben ik hem nu nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je nieuwe aanwinsten vind ik Supermooi en ook je sneeuwluipaarden worden Prachtig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou zeg! jij houd van uitdagingen ! zonder die bril op zwart gaan werken, top!
    maar dat ga ik je niet na doen hahahha.
    leuke pakketjes heb je gekocht echt schattig die engelse borduurtjes
    groetejs miek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Borduren zonder leesbril dat gaat mij toch echt niet meer lukken hoor. ;-)
    Leuk die pakketjes ook weer.
    Laatst heb ik het pakketje gekocht van 'a Kiss for Snowman'. Jij hebt die ook eens geborduurd toch? Ik ben er al zó lang weg van dat ik het nu toch maar gedaan heb... en nu nog wat tijd vinden om eraan te gaan beginnen. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geluk dat je het zonder bril toch nog een beetje zien kunt, dat lukt mij niet meer, ik kan al niet meer zonder loep....
    Je hebt nog een stuk te gaan aan de sneeuwluipaarden maar toch is er al een goede indruk van te maken, Mooi dat ze op zwarte stof worden geborduurd!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice new purchases.
    Love the Snow Leopard,look forward to seeing him grow.

    BeantwoordenVerwijderen