donderdag 24 april 2014

Gebakjes

Ook al valt er eigenlijk weinig te vieren en is Pasen al achter de rug, een gebakje is altijd lekker!
Maar in dit geval vooral leuk.
Het zijn gebakjes van vilt, eigenlijk cup-cakes.
Maar ik vind het meer petit-fours.
Ik kocht het als een kant en klaar pakket bij Wibra.
Geschikt voor meisjes vanaf een jaar of 8....
Nou...dat geloof ik toch niet hoor!
Want ik had er behoorlijk wat moeite mee.
Al lag dat ook wel aan het materiaal (en de slechte beschrijving).
Moest vilt voorstellen maar lijkt meer op een soort papier.
Wat een gepruts! Maar ja, wat wil je voor amper 3 euro...en ik had nog korting daarop ook.
Gelukkig is het versieren dan wel weer heel leuk en zat er zowaar goede lijm  in het pakketje.
Al met al toch goed voor een leuk dagje geknutsel.
En zo staat de etagère ook weer vol want daar was al een hoop van verdwenen in de loop der tijd!


7 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit !! Lijkt me inderdaad een gepriegel, maar daar ben jij dan weer heel goed in! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit!
    En vooral goed voor de lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Jammer dat het zo'n gepriegel was, maar je hebt ze wel heel mooi gekregen =)

    BeantwoordenVerwijderen