zondag 27 april 2014

Pakket :)

Nee, geen borduurpakket maar een doos vol verrassingen van mijn vriendin Esther!
Zo af en toe sturen wij elkaar een pakje vol leuke en lekkere dingen.
Vrijdag kregen we tegelijk onze pakjes!
Kijk maar eens mee wat ze me allemaal stuurde:
Echt geweldig!
Maar het meest bijzonder vind ik toch wel koning Jacobus!
Ik heb hem zelf een toepasselijk kroontje opgezet gisteren.
Er zit ook nog een leuk viltpakketje in, sprookjesvilt en een borduurpakketje.
Dus in de loop der tijd komt daarvan vast ook weer iets op mijn blog :)



5 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtige verrassingsdoos Pauline..wat kun je daar van genieten he?! Vind Jacobus ook gaaaffff!!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent zeker verwend, schitterend wat een leuk pakket. En jacobus is echt een beauty!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk deze oranjegezinde jakobus!!!
    veel plezier met de rest van je pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie dit voor elkaar doen! De jacobus is erg leuk geworden, net zoals de rest van het pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om dit zo af en toe te doen voor elkaar. Lijkt me geweldig om zo'n doos uit te pakken waar allerlei moois uit tevoorschijn komt. :-))

    BeantwoordenVerwijderen