zondag 20 april 2014

Stukje verder

Toch maar weer eens mijn HAED opgepakt.
Volgens mij heb ik iets te veel werken onder handen...nog steeds!
Maar ach, ik borduur gewoon wanneer ik er zin in heb.
En dat is ook zo met bloggen!
Soms heb je het privé gewoon te druk.

Ik heb een flinke tijd ( 2 maanden) gekwakkeld met mijn gezondheid, geen ernstige dingen maar wel heel vervelend.
Pas na een kuur kwam ik er van af.
En juist...toen scheurde mijn jongste zoon ( zeer waarschijnlijk ) zijn knieband.
Er volgt nog een MRI-scan en dan weten we het zeker, maar dit gaat nog wel even duren.
Gelukkig heeft hij geen pijn en kan hij nu na 10 dagen weer een beetje hinkepinken. 
Dit komt nooit goed uit natuurlijk maar nu helemaal niet!
Hij zit namelijk midden in zijn examenvoorbereidingen.

En zo word je dan wel eens heel erg opgeslokt door alles om je heen en komt er van borduren en bloggen een tijdje wat minder.
Maar wees gerust, ik blijf bloggen!

Fijne paasdagen!


8 opmerkingen:

  1. Wordt prachtig Pauline. Ook fijne pa as dagen

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het voordeel van handwerken is dat je het kan doen wanneer je er zin en tijd voor hebt.
    Bij mij ontbreekt ook regelmatig de tijd en als ik tijd heb, ook wel eens de zin.
    Het is al fijn te horen dat je gezondheid er weer bovenop is. Ik hoop dat de zoon zijn knie al bij al nog mee valt.
    Vaak is rusten een goede oplossing, maar zo'n jonge gast laten rusten zal niet zo makkelijk zijn.
    Geniet nog van je paasweekend!
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch weer een stukje erbij. Vervelend dat kwakkelen, fijn dat je er nu vanaf bent. En dat is echt heel vervelend voor je jongste zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heftige dingen! Hopelijk geeft de MRI geen slecht nieuws voor jullie, sterkte! Je hebt een mooi stuk erbij geborduurd..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte ermee! Wel weer een mooie vordering met je borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk komt alles vlug weer in orde met je zoon!
    De HEAD ziet er al héél erg mooi uit, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar hoor Pauline, dit soort dingen gebeuren gewoon. Ikzelf twijfelde of ik moest blijven bloggen, maar denk toch dat ik het ga missen. En ach, het borduren loopt niet weg hè. Deze vind ik toch zo mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen