zaterdag 17 mei 2014

Blad 11 af

Ik ben lekker door gegaan!
Deze bladzijde had veel vlakjes en dus minder confetti, bovendien was het niet zo saai met veel wit of zo.
Elke dag borduur ik dan een uurtje of wat en dan schiet het lekker op!
Heerlijk om te ontstressen...zeker in deze spannende examentijd van jongste.
Daar komt namelijk een hele hoop geregel rondom bij kijken, maar goed, mijn zorgen zal ik jullie besparen.
Ik vermaak me gelukkig wel tussendoor en ga straks verder met het laatste randje van deze rij.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Je bent weer bijna aan het einde van de rij.
    Ik duim voor de examens!
    Hoe gaat het met de knie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Wat een prachtige kleuren heeft dit werkje.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel borduurplezier en sterkte voor het examen en geniet van het mooie weer. zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het duurt eventjes maar dan heb je ook wat. Ze worden zo mooi die HAED's..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt Prachtig Pauline en sterkte met de examens van je zoon!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt zo mooi! Sterkte met alles,

    BeantwoordenVerwijderen