woensdag 21 mei 2014

Nog meer kruisjes gezet

Op het moment ben ik echt niet meer te stoppen!
En daar maak ik maar gebruik van, schieten mijn werkjes allemaal weer eens lekker op :)
Dus ben ik nu begonnen aan de tweede, onderste, helft van de sneeuwluipaardjes.
Dat viel nog niet mee want een aantal kleuren bleken door elkaar geraakt te zijn...dus moest ik ook wat uithalen en alles opnieuw uitzoeken.
Nu heb ik de kleuren maar in enveloppen gedaan, het kleurnummer en teken er op en dan kan er niks meer fout gaan!
Dit was het 4e blad ( uhhh....weer zo'n 1000 kruisjes geloof ik..in amper 2 dagen..ik weet het, ik ben niet normaal...)
Nog 2 bladen te gaan.
Het is echt een lastig werk omdat de kleuren zo op elkaar lijken.

12 opmerkingen:

  1. Jij zit echt in een fantastische borduurflow!
    Gelukkig dat je alles van de sneeuwluipaardjes snel kon ontwarren om verder te gaan. Ze krijgen hele lieve snoetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello

    Just discovered your blog.
    Your stitiching is just stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, Pauline is niet meer te stoppen!
    De stoom komt van de naaldjes.
    Leuk hoor zo alles voorbij te zien flitsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi werkje is dit ook weer. Je hebt echt de turbo naalden gevonden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat echt super snel! :) Ze worden erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze wordt echt heel erg mooi. Je gaat wel snel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Wat een prachtig werkje is dit !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo je bent flink bezig..
    Zo veel grote werkstukken, en je weet nog zo veel te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen