donderdag 22 mei 2014

Wie helpt?


Voor de moeder van een vriendin ben ik op zoek naar het kruissteekpatroon van dit tafelkleed.Zelf heb ik al mijn bladen al doorgespit, Ariadne borduren, Margriet borduren, Libelle borduren, Burda etcetera.
Helaas ik kan het niet vinden!
Ergerlijk zoiets.
Want ik heb het gevoel dat ik het wel ken.
Volgens mij heeft het ooit in een Ariadne gestaan maar haar moeder denkt zelf aan een uitgave van Margriet.
Hoe dan ook, wij hebben het niet!
Dus wie o wie kan ons er aan helpen?

9 opmerkingen:

  1. Hello

    It's beautiful but I'm sorry I can't help you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas komt mij niet bekend voor, vind het wel een heel erg mooi patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, ook ik herken het mooie borduurpatroon niet. Heb je geen naam waarmee je misschien zoeken op Pinterest of Ravely?
    Succes met de zoektocht!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig maar helaas heb ik geen idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas kan ik je niet helpen, heb hem nog nooit gezien. Hij is wel prachtig mooi. Succes met je zoektocht, ik hoop dat iemand je kan helpen.
    En..... over de sokken, ik heb ze inderdaad helemaal op de rondbreinaald gemaakt, een heerlijkheid om daar mee te werken ipv 5 pennen.
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een mooi patroon maar ik ken het niet en heb het vroeger ook nooit gezien, sorry.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Nog maar een keer proberen want de tekst viel weg. Overigens onder de account van mijn man.

      Het is een patroon uit de Ariadne. Gezien op marktplaats (zie link) gr. Linda


      http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/borduren-en-borduurmachines/m807442582-foto-1719-ariadne-oa-zelf-mooi-tafelkleed-besjes-borduren.html?c=dc19031229f6638c93974e145c5889d4&previousPage=lr

      Verwijderen