woensdag 7 mei 2014

Wit !?

Ja...wit!
Pffff, hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je lekker zit te borduren en ineens...breekt het zweet je uit!
Dat gebeurde mij laatst.
Ik was bezig met wit van DMC, in de jurk van het meisje.
En ineens zag ik kleurverschil!
Paniek!!!
Want o, wat was ik bang dat ik al die tijd de gewone "blanc" had gebruikt in plaats van B5200, de spierwitte DMC.
Gelukkig bleek dat toch niet het geval en kon ik weer opgelucht ademhalen.
Natuurlijk moest ik wel wat steekjes achteruit borduren maar ach...eind goed al goed!
En zo is er weer een bladzijde af van Purrfect morning.
Blad 10 was het.

10 opmerkingen:

  1. Oei dat was even flink schrikken maar gelukkig viel het mee! Wat heb je al een flink stuk geborduurd en wat wordt het mooooiiii....
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de borduursmaak weer te pakken zo te zien.
    Ja, kan ik me voorstellen, dat het zweet je uitbrak.
    Gelukkig eind goed al goed.
    Je werk wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh, dat is schrikken. Ik ben tegenwoordig erg voorzichtig met het borduren van grote vlakken en de hoeveelheid stengetjes die ik daar voor koop. Niks erger als kleurverschil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello

    Beautiful stitching. I'm so glad your colour was ok!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig...dat liep goed af...het wordt Prachtig!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi. Zo kreeg ik laatst haast een beroerte in onze handwerkwinkel.Ze hadden de garen standaarden verzet en ik dacht dat ik laatst de verkeerde had gekocht, ipv DMC. Met die garen had ik al vele steekjes aan mijn HAED's gezet dus je begrijpt wel dat ik het er ff warm van kreeg. Gelukkig was dit niet het geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zul je geschrokken zijn!! Je moet er niet aan denken dat je zoveel kruisjes voor niets zou hebben gedaan. Gelukkig viel het mee. ;-)
    Het wordt wel weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat het je is opgevallen met al die kleuren die net bijna het zelfde zijn.
    met zo`n project zou ik ook wel in de stress schieten, bij de gedachte om uit te moeten halen. pfffffffffffffffff...............
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen