maandag 26 mei 2014

Zo ver ben ik

na 2 dagen borduren aan het nieuwste blad.
Geen idee of dit veel is of niet...
Inmiddels ligt het weer even aan de kant en ben ik een weddenschapje aangegaan met mijn vriend.
Die denkt dat ik echt supersnel kan borduren!
Hij beweert dat ik de sneeuwluipaarden in 2 dagen af kan hebben..
Natuurlijk ben ik in vliegende vaart en op volle kracht de uitdaging aangegaan maar ik kan nu al wel verklappen dat ik dit toch werkelijk niet zal gaan halen!
5 dagen of een week...oké, dat kan nog lukken maar toveren kan ik toch echt niet!

10 opmerkingen:

  1. hoi Pauline, heb weer even bij gelezen van de laatste drie maanden en wat ben je weer volop bezig met je turbonaalden... super!! en allemaal ook zo mooi!! Ik volg je blog met veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie update. Ben benieuwd naar het eindresultaat van je uitdaging. Ik vind het knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stok achter de deur! maar het moet natuurlijk ook geen wedstrijd worden want handwerken doe je om te ontspannen (toch? :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en wie gaat er eten koken als je door je handwerken je handen of schouder niet meer kan gebruiken? ja haa, ja ja , of het huis schoon houden ? ja, wie hoor ik nu roepen ? ja..........................
    ik denk dat je toch al wel gewonnen hebt doordat je dit allemaal kan en ook nog eens behoorlijk snel................
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk....hahaha, voorlopig zit hij weer ver weg in zijn flatje! Maar wees gerust, ik ken mijn grenzen en zal goed uitkijken, deze weddenschap was toch al niet te winnen.

      Verwijderen
  5. Zoals steeds, ga je weer heel snel.
    We zullen zien of dit snel genoeg is voor de luipaarden.
    Wat is zijn tegenprestaties? Een heerlijke massage om je pijnlijke armen te verlichten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, een massage! een geweldig idee van je ;)

      Verwijderen