zondag 8 juni 2014

Achtergrond

Juist, die achtergrond valt niet mee!
Dat is echt opletten geblazen.
Gewoon kruisjes zetten gaat vele malen sneller.
Maar ik ga natuurlijk stug door.
Wat ook vervelend is, is dat het garen veel te krap bemeten is.
Zelfs al haal je niks uit en maak je dus geen grote fouten, dan haal je het niet met de hoeveelheid.
Gelukkig heb ik een hoop kleuren in voorraad, maar daar koop ik natuurlijk geen duur pakket voor!
Kan ik me echt vreselijk aan ergeren.Want het is niet 1 kleurtje, nee ik heb nu al een tekort bij 4 kleurnummers!


7 opmerkingen:

  1. Ohnee, dat is idd echt niet leuk, draad te kort!
    Kan ik me ook super aan ergeren.
    Je uil gaat wel de goeie richting uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je uil wordt erg mooi en ik kan me helemaal voorstellen dat je je ergert aan een tekort aan garen. Dat zou ook niet moeten mogen bij een compleet pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, niet leuk.

    Veel geluk met de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Mooie uil aan het worden en gelukkig heb je zelf een goede voorraad draad, maar inderdaad als je een duur pakket koopt , zou dit niet mogen hé!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is niet leuk, maar je uil word wel echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend zeg die tekorten, je betaald toch voor een volledig pakket!
    Hij wordt wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf me verbazen, je snelheid... Wow! En wat wordt ie mooi!! Zou echt niet moeten mogen/kunnen: al 4 (!) kleuren te kort. Misschien de fabrikant aanschrijven of zo? Of de leverancier? De pakketten zijn tenslotte niet goedkoop en je zou in principe genoeg garen moeten hebben...

    BeantwoordenVerwijderen