maandag 23 juni 2014

HAED

Ook maar weer eens wat steekjes gezet aan mijn Heaven And Earth Design.
Dat is echt een flinke klus en soms zinkt de moed je dan in de schoenen!
Vooral deze pagina is vreselijk lastig.
Een en al confetti.
Maar ik ga natuurlijk stug door, het is me tenslotte al eerder gelukt om een HAED te voltooien!
Om jullie een idee te geven van zo'n patroonblad heb ik het eens op de foto gezet...
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo bewerkelijk.
Maar na het werkje van de uil...wat ik dus in 2 weken kan maken, is dit wel hele andere koek he?
Het betekend ook dat ik minder updates kan laten zien en dat vind ik wel jammer.

17 opmerkingen:

  1. Ja maar een haed af krijgen is erg bijzonder. En dit zou dan je tweede worden. Ook dit is een hele mooie haed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker velletje....Ziet er jofel uit haha. Nou ja, dat weten we van HAED. Maar je borduurwerk wordt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is very a hard work and coming along wonderfully!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen, na de pijlsnelle uil, dat dit een beetje tegen valt.
    Maar, je moet ook geen stiksteekjes doen ;-)
    Je gaat echt blij zijn met het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar, soms word je wel gek van alle confetti :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik probeer altijd zwart/wit patronen te vermijden, dat kan helaas niet altijd.
    dus hierbij; respect!
    ik ben echt iemand van de kleur patronen ;-)
    succes, het zijn wel erg mooie kleuren als beloning van je werk.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, en IK heb juist een hekel aan die gekleurde patronen!

      Verwijderen
  7. Maar het wordt wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Confetti is echt eeeruuugggg... maar ik vind het wel mooi worden!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, dat patroonblad ziet er niet makkelijk uit... Maar het ziet er nu al prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een 'monnikenwerk' is dit patroon, knap hoor! Je patroonblad is nog maagdelijk, op die van mij wordt vaak flink gestreept zodat ik weet waar ik ben. Maar misschien gebruik jij een magneetlineaal of iets dergelijks?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik teken nooit op mijn bladen en gebruik ook geen magneetlineaal, ik heb altijd het gevoel dat dat soort dingen me belemmert.Ik ga dan ook kriskras door zo,n blad.

      Verwijderen
    2. nou dat is vragen om fouten maken voor mij. je bent echt een durfal. tegenwoordig steep ik ook af, vooral nu ik met de patronen van danybrod bezig ben. die zijn nl. in het zwart/wit.
      toen ik merkte dat ik een zelfde bessen tak 3x er boven gewoon over deed vond ik het wel tijd worden hahahahaha.
      groetjes miek

      Verwijderen
  11. Helaas is dit een onderdeel van de HAED's, maar ze worden er des te mooier van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn gelukkig wel hele mooie confetti kleurtjes. Wat betreft HAED patronen. De ene die ik heb gemaakt vond ik erg groot. Ik heb me voorgenomen geen nieuwe te maken. Of dat voornemen gaat lukken geen idee natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. even doorzetten dus, het wordt prachtig!

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen