zondag 1 juni 2014

Owl magic

Rare titel heeft dit pakket gekregen eigenlijk....magische uil..
Ik vind het gewoon een sneeuwuil!
Want Pollyanna Pickering maakt gewoon heel veel afbeeldingen en patronen van dieren.
Ik heb er ook een boek van.
Ze is mijn nummer 2 ontwerpster op dit gebeid.
Want nummer 1 is toch echt wel Jayne Netley Mayhew.
Net begonnen aan dit werk en het vliegt nu al door mijn vingers!
Gaat gewoon heel makkelijk.
Ik borduur eerst de kruisjes van het uiltje, daarna komt de achtergrond die vooral uit halve kruisjes bestaat.
Dus dat zal dan ook wel lekker opschieten.

9 opmerkingen:

  1. Uhm... en dit in 1 dag??? Super gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een stuk heb je al! Kan ik jouw mijn Her Special Place niet ff opsturen? Dan is ze binnen een weekje af. ;) Veel plezier nog met dit werkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola, er staat al een halve uil op!
    Je naalden vliegen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Ik dacht eerst dat het een zeehondje was bij het zien van je vorige post, enkel klopte de titel van deze post er niet bij , dus even goed gekeken en oeps :-)

    Je vorige werk is af en zo knap !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wordt mooiii!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zijn mooie kleuren Pauline, en fijn dat je verteld hoe je te werk gaat.
    ik denk dat velen van ons zich dat af vragen, want ja, kabouters zijn er echt niet bij he? misschien zou je wat lessen kunnen geven als je zo bezig bent.
    zoals nu, dat je met de uil begonnen bent enz.....
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, er komt geen kabouter of smurf aan te pas :) en les geven? veel stelt het niet voor he...gewoon kruisjes maken.

      Verwijderen
  7. ook dit is weer een prachtig werk en je tijgertjes zijn schattig.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen