zondag 29 juni 2014

Terug

Een tijdje geleden bracht ik weer eens een borduurwerk naar de lijstenmaker!
Nu het vakantiegeld binnen is kan dat wel weer eens een keertje.
Deze keer was er een werk aan de beurt dat al een hele tijd in de kast lag te wachten.
Ik heb dit geborduurd nog voor ik mijn blog begon.
Het was een pakket van Janlynn, jongetje aan het strand.
Zijn zusje moet ik ook nog eens gaan maken...
Ik heb dezelfde lijst gekozen als bij de beach babies omdat het ook bij deze erg mooi staat, en ze hangen nu  naast elkaar.
Het is het eerste wat ik zie als ik 's ochtends wakker word en het laatste voor ik ga slapen! :)


14 opmerkingen:

  1. It is so cute. Wonderful stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en schattige tafereeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi uitzicht! Ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks great Pauline! The boy is so cute too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat leuk! Ze passen prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Pauline...ze passen erg mooi naast elkaar en een mooi uitzicht bij het slapen gaan/wakker worden!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, een mooie lijst precies passend bij het werk. Dit uitzicht zou ik ook wel willen hoor als ik wakker wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De lijst past perfect bij het werk én het werk ernaast. Dat overigens weer perfect past bij dit werk. Goed gedaan, ze zien er prachtig uit, geniet van het uitzicht bij het wakker worden en het slapen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurwerk! En wat een mooie bijpassende lijst.
    Met zo'n 'uitzicht' begin en eindig je de dag vast heel fijn. Leuk deze twee borduurwerken naast elkaar. Heb je straks nog ruimte op de muur voor het zusje aan het strand?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk werkje zeg! en mooie keuze van kader zo bij de babies :-)
    succes met je haed!
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk geworden! Mooi om daar mee wakker te worden. Roept zomerse gevoelens op, positief begin van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig alle twee pauline groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ook leuk dat ze naast elkaar hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi en wat hangen ze mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen