dinsdag 17 juni 2014

Verder

Na de vlotte finish van de uil maar weer verder gegaan met de vogelhuisjes en hun ongewone bewoners.
Dat valt verdraaid nog tegen!
Je zou zo op het oog denken dat dit een veel gemakkelijker werk is dan die uil maar niks is minder waar.
Een scherpere naald, al die 3/4 kruisjes...het valt echt niet mee.
Maar ik ga natuurlijk door en niet gelijk weer iets nieuws starten.
Want dit werk wil ik ook af hebben al gaat dat dus nog wel een tijdje duren, het is dan ook wel zo,n 5 keer groter dan de magic owl.
Het zijn 6 patroonbladen en ik ben nu met blad 4 bezig.

10 opmerkingen:

  1. 3/4 kruisjes? Ik heb je foto vergroot en ze gevonden (denk ik), ik wist niet eens dat ze bestonden en dat terwijl ik toch best graag borduur ;-)
    Het gaat een flinke klus worden lees ik in je bericht, maar het wordt wel weer vreselijk mooi hoor!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dametjes zullen blij zijn dat ze weer wat aandacht krijgen ;-)
    Je bent hier ook al aan blad 4, voor je het weet is dit ook weer klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pauline het wordt heel mooi... net als je uil een echte beauty is geworden... en ook al zit het een beetje tegen, ik weet zeker dat je met trots gaat terug kijken naar dit leuke werkje... nog veel plezier ermee, ben heel benieuwd naar de nieuwe update hiervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me inderdaad meer werk, zeker met die driekwart kruisjes. Maar het ziet er nu al heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello
    I found your blog through Joyze's.

    Your project is very sweet and I love your owl is beautiful.
    Wishing you a good day.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou, als er iemand een doorzetter is met borduren dan ben jij het wel. dus ik denk dat hij toch wel weer redelijk snel klaar zal zijn (snel in mijn ogen dan he)
    ik moet zeggen dat ik heb borduurvirus ook weer heb gevonden en ben met een aantal (ja ja) nieuwe projecten begonnen.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit word ook weer een prachtig werk
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi wordt dit alvast! en zo'n driekwart kruisjes zijn soms lastig, maar het resultaat zal des te mooier zijn! succes verder met borduren!

    BeantwoordenVerwijderen