dinsdag 15 juli 2014

Dag 11 en Suske en Wiske

Okeeee, leuk om te horen dat het jullie niet verveelt om elke dag een update te zien!
Ik zal er dus mee door gaan :)
Het strand is nu af, nu ben ik inmiddels bezig met de rest van de achtergrond.
Gelukkig hier meer kruisjes, al is dat dan met 1 draadje, het borduurt wel lekker.


Gisteren eindelijk eens alle Suske en Wiske- borduurtjes in de kamer van mijn jongste zoon opgehangen.
Had natuurlijk al veel eerder gekund.
Maar het probleem was dat er aan de lijstjes geen haakjes zaten.
We hebben stad en land afgezocht naar haakjes met een plakker, maar helaas zijn die blijkbaar nergens meer te koop.
Dus kocht ik schilderijhaakjes bij Hema en heb die met het lijmpistool aan de achterkant gelijmd.
Dat werkte prima!
Staat erg leuk zo'n verzameling.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig, al die schilderijtjes van Suske en Wiske, mooi ook met die rode lijstjes erom. En wat is je meisje mooi! Nee, mij verveelt het ook niet, iedere dag groeit het werkje tot iets schitterends!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je ermee doorgaat, het geeft mij zo'n vakantiegevoel!
    Hoewel ik helemaal niet van zee en strand hou in het echte leven (brr, al dat zand en wind), vind ik zee taferelen wel altijd prachtig.
    Je suskes en wiskes zijn super!
    Wist je dat we hier in België een Suske en Wiske museum hebben?

    BeantwoordenVerwijderen