donderdag 10 juli 2014

Nieuw pakket en dag 7

Het borduren gaat lekker, het is ook zo,n heerlijke rustgevende bezigheid te midden van de hectiek van alledag.
In de vroege ochtend zet ik vaak al aardig wat steekjes, echt, in een uurtje borduur je zo een stuk weg.
En in de avond ga ik er dan weer voor zitten.
Dus mensen ik zit echt niet de hele dag met naald en draad te spelen en heus, ik eet en slaap ook nog!

Met de zomervakantie in aantocht, en hopelijk heel wat heerlijke vrije, zonnige uurtjes voor de boeg, heb ik mijzelf een nieuw pakket cadeau gedaan.
Ik blijf hiermee in het strandthema, zodat ik straks een gezellige collectie aan de slaapkamermuur heb!
Vooral de afwijkende vorm vind ik erg leuk!
Het werk meet 16 x 66 cm.
Maar eerst maak ik natuurlijk het meisje af.

9 opmerkingen:

  1. Ooooh, Pauline, proficiat met je nieuwe pakket. Je hebt een prachtige keuze gemaakt. Kijk al uit naar je vorderingen.
    Je meisje vordert ook heel mooi. Ik zie ze al met z'n allen aan je muur hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat ziet het meisje er schitterend uit, zo mooi met die lieve kleurtjes! En je nieuwe pakket past er weer helemaal bij met het zeethema!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Dat wordt straks een hele mooie collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel mooi uit. Veel borduur plezier. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi nieuw pakket ligt er op je te wachten! Het past heel mooi bij je andere borduurwerken en ik snap heel goed dat je zin hebt om er aan te beginnen. Gelukkig is het meisje bijna af, wat een schatje is het!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent goed bezig Pauline mijn werkjes blijven zo wat in de kast liggen daar ik veel van die spullen maak voor onze open deur dagen en die worden dan verkocht aan heel lage prijzen groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik loop een beetje erg achter in bloglovin.
    Volgens mij zo'n 20 posts van jou. Je bent goed bezig en zo snel ook. Geniet ervan. Je werkjes zien er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat nieuwe werk gaat ook al zo mooi worden!! je hebt een mooi vooruitzicht, en wat gaat het lekker met het meisje op het strand!!

    BeantwoordenVerwijderen