woensdag 30 juli 2014

Nog een meisje erbij

Laten we dit dan dag 4 en 5 noemen.
Ik raak zelf onderhand de tel kwijt, dus misschien ga ik de dagen er maar niet meer bij zetten.
Elke dag een update lukt ook niet denk ik.
Het is tenslotte komkommertijd.
Dat merk je elk jaar weer in blogland.
Maar ik heb wel weer lekker geborduurd.
Het 2e meisje staat er nu bij, met haar handdoek om zich heen.
Ik vind het wel een heel leuk werk en ondanks dat akkefietje met die ene kleur is het een mooi pakket met duidelijk patroon en heel veel garen, bovendien is het eens wat anders en daar houd ik wel van.

10 opmerkingen:

  1. Je zou er zelf bij willen gaan staan. Na je borduurdipje, ga je toch weer lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely progress.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit wordt al heel mooi en leuke vordering alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt ongelooflijk hoe snel jij borduurt! Wel weer een heel leuk tafereeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig borduurwerk weer Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel leuk dat je telkens zo een afgewerkt stukje kan maken.
    Zo heb je toch telkens een voldaan gevoel.
    Er is weer een schatje bijgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig plaatje! Mooie, frisse kleuren ook. En jammer, he, blogkomkommertijd. Juist nu heb ik de tijd om wat bij te lezen. En te quilten en te borduren! Kom maar eens kijken! En geniet vooral van dit leuke werk!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je maakt een mooie vordering amai!! Echt heel mooi!! en die stiksteekjes maken het nog mooier vind ik altijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie update, en inderdaad je merkt het in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen