zaterdag 26 juli 2014

Weer iets af en iets nieuws

Een paar dagen was ik er tussenuit, gezellig bij mijn dochter.
Maar mijn handen zitten nooit stil en zonder naald ga ik nooit op reis.
Dus maakte ik dit kleine pakketje, alweer iets uit de voorraad.
Ook dit heb ik jaren geleden al aangeschaft tijdens een vakantie in Drenthe.
Ik houd van het sfeertje dat dit plaatje uitstraalt...echt vakantie!
Doet me denken aan Kroatië...Venetië...al heb ik het vermoeden dat het eerder ergens in Denemarken zal zijn.
Het is namelijk een pakketje van Permin of Copenhagen.
Dat zijn altijd fijne pakketjes, letterlijk en figuurlijk.
Meer dan genoeg garen, alles mooi voorgesorteerd en fijne aida.
Je borduurt het met 1 draadje op 18 count.
De stiksteekjes laten het plaatje tot leven komen.
Kortom echt een leuk werkje voor tussendoor.

Iets nieuws is er ook!
Ik had het laatst nog over een ander pakket van Janlynn, het echte broertje van het schelpenzoekende meisje.
Laat het nu uitverkoop zijn bij Peddles.....
Altijd gevaarlijk!
Als vaste klant ontvang je de nieuwsbrief met de kortingen/aanbiedingen van de week, heel juli en augustus.
En tja....daar deden de pakketten van Janlynn dus ook aan mee!
Kijk, en toen was de prijs een stuk prettiger :)
Dus dit pakket plofte ( zonder verzendkosten) op mijn deurmat.
 Voorlopig moet het nog even wachten, ik ben nu verder gegaan met het lange strandtafereel.
Binnenkort hier dus ook een update van!


8 opmerkingen:

  1. Leuk dat je het broertje nu ook in de collectie hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pauline, I really loved the landscape stitching! Looks fabulous! That little guy looks so cute too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, leuk dat je het broertje nu ook hebt!
    Maar wat stout van je om een link te leggen naar een uitverkooppagina ;-)
    Neenee, ik ben flink geweest!
    Kijk al uit naar je strandtafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het broertje ziet er ook al zo überlief uit... Je "tussendoortje" is heel schattig, zeer geschikt voor een tripje of een paar daagjes weg. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh dien is ook leuk, en zo mooi met die stiksteekjes.. je zou er zo voorbij wandelen haha!! En je broertje van het schelpen meisje is ook al zo´n plaatje... je blijft echt in de zomersfeer... toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oei ben een kijkje gaan nemen op peddles en jawel ik ben er niet in geslaagd tegenover Tania ben ik wel stout geweest en heb de retrievers besteld.. heb er hier twee lopen en tja, voor die prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, ik zei het je al! Heel gevaarlijk die uitverkopen!

    BeantwoordenVerwijderen